logo
PL PL EN EN Zaloguj się
Wyszukiwarka PL
Wyszukiwanie zaawansowane
O nas   Działalność badawcza   Wydawnictwa   Doktoranci   Studia podyplomowe   Biblioteka   Zbiory   CADIS   Dariah
O instytucie Sztuki PAN
  • O Instytucie Sztuki PAN  
    • 65 lat Instytutu Sztuki
    • Historia IS PAN
    • Historia siedziby IS PAN
  • Dyrekcja Instytutu Sztuki PAN
  • Pracownicy Instytutu Sztuki PAN
  • Biogramy pracowników naukowych
  • Statut Instytutu Sztuki PAN
  • Regulaminy
  • Informacje wewnętrzne
  • RODO
  • Deklaracja dostępności
  • Logotyp IS PAN
dr Patryk Kencki

Zakład Historii i Teorii Teatru
Pracownia Teatru Dawnego


Telefon: +48 (22) 50 48 227 (lub 263)     

E-mail: patryk.kencki@ispan.pl

Absolwent Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie (wiedza o teatrze), Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego (teologia) i Studium Doktoranckiego w Instytucie Sztuki PAN. Doktor nauk humanistycznych na podstawie rozprawy Inspiracje starotestamentowe w dramacie polskiego renesansu (1545–1625) napisanej pod kierunkiem doc. dra hab. Jarosława Komorowskiego.

Adiunkt w Instytucie Sztuki PAN. Wiceprezes Polskiej Kompanii Teatralnej. Przewodniczący Komisji Artystycznej Konkursu "Klasyka Żywa". Wykładowca Wydziału Aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi. Koordynator i wykładowca teatrologicznych studiów podyplomowych w IS PAN. Założyciel portalu teatrologia.info.

Poprzednio pracował również jako sekretarz redakcji "Pamiętnika Teatralnego", adiunkt na Wydziale Wiedzy o Teatrze i na Wydziale Aktorskim Akademii Teatralnej oraz jako kustosz i główny inwentaryzator w Muzeum Teatralnym w Warszawie, Wykładał na studiach podyplomowych z zakresu wiedzy o kulturze w Instytucie Badań Literackich PAN. W kadencji 2008-2012 pełnił funkcję sekretarza Polskiego Towarzystwa Historyków Teatru. 

 

Zakres badań:

  • Historia teatru i dramatu staropolskiego
  • Tradycja biblijna w literaturze i teatrze 
  • Recepcja Moliera

Monografie:

  • Inspiracje starotestamentowe w dramacie polskiego renesansu (1545-1625), Warszawa 2012.
  • Staropolski Molière, Warszawa 2021.

 Redakcja monografii:

  • Teatr Narodowy w służbie publicznej. Marzenia i rzeczywistość, Warszawa 2007. Współpraca redakcyjna z Anną Kuligowską-Korzeniewską.
  • Kameleonowy Karol Frycz, Warszawa 2008 [katalog wystawy].
  • Staropolskie zwierciadło. Dawne widowiska polskie z perspektywy współczesnej. Książka poświęcona pamięci Profesora Juliana Lewańskiego, red. P. Kencki, J. Kopciński, Warszawa 2015.

Rozprawy i artykuły:

  • Spis prac Antonia Corazziego w Polsce [w:] Antonio Corazzi : Loty w sferę ideału, Warszawa 2002.
  • „Żywot Józefa” Mikołaja Reja : Gry w teatrze świata, „Pamiętnik Teatralny” 2005, z. 1–2.
  • *** (tekst poświęcony pierwszym wystawieniom oper Mozarta w Polsce), [w:] Reminiscencje Mozartowskie, Warszawa 2006.
  • Z życia Wojciecha Bogusławskiego, [w:] Bogusławskiemu – Dowód wdzięczności narodu, Warszawa 2007.
  • Wykaz dzieł Wojciecha Bogusławskiego według porządku pierwszych wystawień, [w:] Bogusławskiemu - Dowód wdzięczności narodu, Warszawa 2007.
  • „Historyja o chwalebnym Zmartwychwstaniu Pańskim” Mikołaja z Wilkowiecka i Stary Testament, „Pamiętnik Teatralny” 2007, z. 1–2.
  • Dyrektorzy Sceny Narodowej, [w:] Wojciech Bogusławski i jego późne prawnuki, Warszawa 2007.
  • Komu Moller zadedykował swój przekład „Nabala”?, „Pamiętnik Teatralny” 2008, z. 1-2.
  • Wywód przodków Karola Frycza, [w:] Kameleonowy Karol Frycz, Warszawa 2008.
  • Teatr a miasto w Polsce renesansowej [w:] Miasta polskie w średniowieczu i czasach nowożytnych, Kraków 2008.
  • Józef, syn Jakuba w polskich dramatach renesansowych, „Aspiracje” 2009 (lato).
  • „Na dwóch pólkulach świata Wielbionej Artystce”. Kolekcja pamiątek i dokumentów po Modrzejewskiej w zbiorach Muzeum Teatralnego w Warszawie, (z Moniką Chudzikowską), „Pamiętnik Teatralny” 2009 z. 3–4.
  • Księżniczka z morskiej piany, czyli artystyczne i arystokratyczne koligacje Heleny Modrzejewskiej, „Aspiracje” 2009–2010 (zima-wiosna).
  • Księżniczka z morskiej piany, czyli artystyczne i arystokratyczne koligacje Heleny Modrzejewskiej [w:] Modrzejewska/Modjeska. Zamknięcie obchodów stulecia śmierci Heleny Modrzejewskiej (1909-2009). Materiały z konferencji w Muzeum Teatralnym w Warszawie 10 stycznia 2010, Kraków 2010]
  • Biblijne inspiracje w „Królu Rogerze”, [w:] Życie Księgi. Biblia a dramat i teatr współczesny, Warszawa 2010.
  • Historia XVII-wiecznego teatru w Polsce, [w:] Ustanawianie historii, Warszawa 2010.
  • Magnatki i Molière, „Aspiracje" 2010 (jesień).
  • Biblia w dramacie i teatrze staropolskim, [w:] Wędrowanie. Dziesięć wykładów. Teksty wykładów gościnnych w latach akademickich 2008/2009 i 2009/2010, red. H. Waszkiel, Białystok 2010.
  • Komedyja Maskaryla. Staropolskie przekłady Les Précieuses ridicules, "Pamiętnik Teatralny" 2011 z. 1-2.
  • - Gra o Tobiaszu, "Performer" 2011 nr 3.
    http://grotowski.net/performer/performer-3/gra-o-tobiaszu
  •  Fakty i dokumenty, czyli o teatrze staropolskim, [w:] Wymowa Faktu, red. A. Adamiecka-Sitek, D. Buchwald, Warszawa 2011.
  • Le Médecin malgré lui w pijarskim Collegium Nobilium, "Aspiracje" 2011 (jesień).
  • Nauczyciele sztuki aktorskiej (od Wojciecha Bogusławskiego do Aleksandra Zelwerowicza), [w:] Dwóchsetlecie Szkoły Dramatycznej w Warszawie 1811-2011, red. A. Kuligowska-Korzeniewska, Warszawa 2011.
  • Performatyka jako kompas, "Dialog" 2012 nr 5.
  • Muzeum Teatralne w Warszawie, [w:] Muzeum w świetle reflektorów. Wystawa - naukowe laboratorium czy artystyczna kreacja? Materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej 12-14 października 2011 r. przez Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, pod redakcją Agnieszki Kowalskiej, Kraków 2012.
  • Nie tylko teatr. O widowiskach u Bolesława Prusa, "Aspiracje" 2012 (jesień).
  • Teatr liturgiczny w Polsce - od katedr do Węgajt, [w:] Między liturgiką a performatyką. Rekonesans I, red. E. Mateja i Z. Solski, Opole 2012.
  • Apokalipsa w dramaturgii staropolskiej, [w:] Czas Apokalipsy. Koniec dziejów w kulturze od późnego średniowiecza do współczesności, red. K. Kopania, Warszawa 2012.
  • Pamiątki Fredrowskie, strona internetowa Domu Komedii Aleksandra Fredry
    http://dom-komedii.pl/uploads/2010/06/Patryk-Kencki-Pa...
  •  Dom dla komedii [artykuł poświęcony projektowi powstania Domu Komedii Aleksandra Fredry], "Teatr" 2013 nr 6.
    http://www.teatr-pismo.pl/przeglad/512/dom_dla_komedii/
  • Pamięć o dawnym teatrze, "Pamiętnik Teatralny" 2013 z. 1.
  • Julian Krzyżanowski - historyk teatru staropolskiego?, (współautor: Marta Zembrzuska), [w:] Krzyżanowski. Spojrzenie po latach, red. Ł. Księżyk, M. Nabiałek, Warszawa 2013.
  • Muzeum wielu dyscyplin, "Teatr" 2013 nr 10.
  • Performanse jezuickie w dawnej Rzeczypospolitej, [w:] Performans, performatywność, performer. Próby definicji i analizy krytyczne, red. E. Bal i W. Świątkowska, Kraków 2013.
  • O widowiskach staropolskich, "Pamiętnik Teatralny" 2013 z. 2.
  • "Wszyscy razem grać będziemy". Metateatralność w komediach Aleksandra Fredry, "Aspiracje" 2013 nr 4.
  • Mitologie/Metodologie, "Teatr" 2014 nr 2.
  • Mitologie/Metodologie, http://www.ptbt.e-teatr.pl/files/zjazd_pdf/Kencki,_Mitologie_Metodologie.pdf
  • Refleksje bladawca o teatrze robotycznym, "Teatr" 2014 nr 4.
  • Pustakówka - przestrzeń performatywna, "Dialog" 2014 nr 5.
  • Burza - Szekspirowskie simulacra, "Pamiętnik Teatralny" 2014 z. 3.
  • Dwie strony zwierciadła [wstęp do książki:] Staropolskie zwierciadło..., red. P. Kencki, J. Kopciński, Warszawa 2015.
  • O widowiskach staropolskich, [w:] Staropolskie zwierciadło, op. cit.
  • Rocznicowe liberum veto, "Teatr" 2015 nr 5.
  • Molière i inni, "Pamiętnik Teatralny" 2014 z. 4.
  • Molière, Morsztyn, Marysieńka..., "Pamiętnik Teatralny" 2014 z. 4.
  • Muzyczne inspiracje Wojciecha Bogusławskiego, "Ruch Muzyczny" 2015 nr 7.
  • "Wszyscy razem grać będziemy". Metateatralność w komediach Aleksandra Fredry, [w:] Uniwersalność komizmu. Aleksander Fredro w dwieście dwudziestą rocznicę urodzin, red. W. Rzońca i K. Samsel, Warszawa 2015.
  • 250 lat Teatru Narodowego - rok teatru publicznego w Polsce,
    http://www.e-teatr.pl/pl/artykuly/205430,druk.html
  • Warszawskie teatry do 1833 roku, 
    http://www.warszawskispacerownikteatralny.pl/spacery/pozostale/warszawskie-teatry-do-1833-roku
  • Metateatralna funkcja kostiumu, "Aspiracje" 2015 nr 2.
  • Teatr Narodowy przed Wojciechem Bogusławskim, [w:] Z. Raszewski, Bogusławski, Warszawa 2015.
  • W nowych książkach o starym teatrze, "Teatr" 2015 nr 11.
  • Powstanie Teatru Narodowego, [w:] J. Słowacki, Kordian [program spektaklu w reż. Jana Englerta, Teatr Narodowy, prem. 19 XI 2015], Warszawa 2015.
  • Bogusławski - wiele twarzy, "Tygodnik Powszechny" 2015 nr 47, dodatek: Teatr ogromny.
  • Od "Les Facheux" do "Natrętów", "Pamiętnik Teatralny" 2015 z. 3-4.
  • Tradycje Sceny Narodowej, "Pamiętnik Teatralny" 2015 z. 3-4.
  • "Jak obrzydliwym bydlęciem jest człowiek!". Molier w przekładzie Jerzego Radziwiłowicza, "Teatr" 2016 nr 1.
  • Staropolskie sceny zakonne, [w:] Tradycje monastyczne w Europie. Między liturgiką a performatyką II, red. Erwin Mateja, Zbigniew W. Solski, Opole 2016.
  • "Zabawa złożona ze wszystkich, jakich teatr dostarczyć może". Les Amants magnifiques - Miłość wspaniała, "Pamiętnik Teatralny" 2016 z. 3
  • "Lekarz mimo woli" na scenach staropolskich, "Teatr 2016 nr 12.
  • Czy Skrzetuski czytywał Senekę?, [w:] Teatr. Refleksy i refleksje. Zbiory Muzeum Teatralnego w Warszawie, red. A. Kruczyński, Warszawa 2017.
  • Komedye przez x, Franciszka Bohomolca Societatis Iesu napisane, [w:] Teatr. Refleksy i refleksje. Zbiory Muzeum Teatralnego w Warszawie, red. A. Kruczyński, Warszawa 2017.
  • Molière Bohdana Korzeniewskiego, [w:] Molière Bohdana Korzeniewskiego, red. M. Zembrzuska-Kasprzak, Warszawa 2017.
  • Pourceaugnac - Dreynar - Niedole przybysza, "Pamiętnik Teatralny" 2017 z. 3.
  • Trzy akty zgonu. Franciszek Bohomolec, Tadeusz Lipski, Józef Bielawski, "Pamiętnik Teatralny" 2017 z. 3.
  • Nieświeska komedyja Skanarela, "Pamiętnik Teatralny" 2017 z. 4.
  • Un héritier cupide de Franciszek Bohomolec : une adaptation de Monsieur de Pourceaugnac de Molière, [w:] Le théâtre à (re)découvrir", red. Witold Wołowski, Berlin 2018.
  • Franciszka Bohomolca "Dziedzic chytry" jako adaptacja Molierowskiej komedii "Monsieur de Pourceaugnac", [w:] Teatr warty przypomnienia, red. J. Cymerman i W. Wołowski, Lublin 2018.
  • Stary Teatr na Placu Krasińskich, [w:] Warszawskie teatrowisko, red. Andrzej Kruczyński, Warszawa 2018.
  • Historyja o chwalebnym Zmartwychwstaniu Pańskim" w reżyserii Piotra Tomaszuka, [w:] Wokół Mikołaja z Wilkowiecka. Analizy i porównania, red. A. Dąbrówka i W. Wojtowicz, Warszawa 2021.
  • Stare dzieje Starego Teatru, [w:] Fenomen Starego Teatru, red. A. Fryz, Kraków 2021.
  • À l’école de Molière. La réception de Molière en Pologne aux XVIIe et XVIIIe siècles, "Littératures classiques" 106/2022.

 

Prace edytorskie:

  • Nieznana korespondencja Heleny Modrzejewskiej i Karola Chłapowskiego w zbiorach Muzeum Teatralnego w Warszawie, „Pamiętnik Teatralny” 2009 z. 3–4.
  • Jeszcze o nieznanej korespondencji Heleny Modrzejewskiej i Karola Chłapowskiego, (razem z Alicją Kędziorą), „Pamiętnik Teatralny” 2010 z. 1–2.
  • Z korespondencji Aleksandra Bardiniego, (razem z Marią Dworakowską), "Pamiętnik Teatralny" 2010 z. 3-4.
  • Molière – Jan Ludwik Plater, Kosztowne duraczki albo Dziwaczki wymyślne, "Pamiętnik Teatralny" 2014 z. 4.
  • Józef Bielawski, Natręci, "Pamiętnik Teatralny" 2015 z. 3-4.
  • Molière - Franciszka Urszula Radziwiłłowa, Miłość wspaniała (Przejźrzane nie mija), "Pamiętnik Teatralny" 2016 z. 3.
  • Franciszek Bohomolec, Dziedzic chytry, "Pamiętnik Teatralny" 2017 z. 3.
  • Molière - Franciszka Urszula Radziwiłłowa, Gwałtem medyk", "Pamiętnik Teatralny" 2017 z. 4.

 

Rozmowy:

  • Staropolski eksperyment - z Piotrem Cieplakiem, Wolfgangiem Niklausem i Michałem Zadarą rozmawia Patryk Kencki, "Teatr" 2013 nr 7-8.
  • Teatrologia nie umarła - rozmowa z prof. Dariuszem Kosińskim, http://www.teatralny.pl/rozmowy/teatrologia-nie-umarla,110.html
  • Artysta musi poruszać - rozmowa z Krzysztofem Majchrzakiem, "Teatr" 2014 nr 7-8.
  • Staropolski eksperyment - z Piotrem Cieplakiem, Wolfgangiem Niklausem i Michałem Zadarą rozmawia Patryk Kencki, [w:] Staropolskie zwierciadło..., red. P. Kencki, J. Kopciński, Warszawa 2015.

 

Recenzje:

  • Nowe historie, nowe rozczarowania, (recenzja książki Dariusza Kosińskiego, Teatra polskie. Historie), „Dialog” 2010 nr 9.
  • (recenzja książki Andrzeja Żurowskiego, MODrzeJEwSKA ShakespeareStar), "Teatr" 2011 nr 1. 
  • (recenzja książki Haliny Waszkiel, Stanisław Bogusławski), "Teatr" 2011 nr 3.
  • Zbuntowany talent, czyli Zapolska w muzeum, (recenzja wystawy Gabriela Zapolska. Zbuntowany talent i albumu pod tym tytułem"), "Teatr" 2011 nr 6.
  • O drugich narodzinach teatru, (recenzja książki Mirosława Kocura, Drugie narodziny teatru. Performanse mnichów anglosaskich, "Teatr" 2011 nr 6. 
  • (recenzja książki Mirelli Korzus, Twórczość scenograficzna Wincentego Drabika, Warszawa 2009), "Teatr" 2011 nr 10.
  •  (recenzja edycji: Wilhelm von Humboldt, Uwagi Niemca o sztuce scenicznej francuskich aktorów tragicznych, przekład, wstęp, opracowanie i przypisy Marek Dębowski, Gdańsk 2010), "Teatr" 2011 nr 11.
  •  (recenzja książki Beyond Everydayness. Theatre Architecture in Central Europe, chief editor Igor Kovačević, Prague 2010), "Teatr" 2011 nr 11.
  •  (recenzja edycji: Carlo Goldoni, Teatr komediowy, przekład i opracowanie Jolanta Dygul, Gdańsk 2011), "Teatr" 2011 nr 12.
  •  Fundament pod pomnik Kazimierza Dejmka (recenzja książki: A. Kuligowska-Korzeniewska, Teatr Kazimierza Dejmka. Redakcja Anna Kuligowska-Korzeniewska, Łódź 2010), "Twórczość" 2011 nr 12.
  • Apologia Jacka Wachowskiego, (artykuł poświęcony książce: J. Wachowski, Performans, Gdańsk 2011), "Teatr" 2012 nr 1.
  •  (recenzja książki: K. Kopania, Animated Sculptures of the Crucified Christ in the Religious Culture of the Latin Middle Ages, Warszawa 2010), "Teatr" 2012 nr 1.
  •  (recenzja książki: Portrety teatralne.Piórkiem -węglem - pędzlem. Prace dedykowane profesor Annie Kuligowskiej-Korzeniewskiej, red. I Jajte-Lewkowicz, M. Leyko, Łódź 2011), "Teatr"  2012 nr 2.
  • (recenzja książki: Z. Jasińska, Na scenie teatru i życia. Saga rodu Leszczyńskich - Rapackich, Warszawa 2010), "Teatr" 2012 nr 5.
  •  (recenzja książki: S. Gadomski, Teatr i dramat w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Kraków 2011), "Teatr" 2012 nr 5.
  • (recenzja edycji: Franz Lang, O działaniu scenicznym, przekł. i kom. J. Zaborowska-Musiał, wstęp B. Judkowiak, Gdańsk 2010), "Teatr" 2013 nr 3.
  • (recenzja książki: J. M. Pradier, Ciało widowiskowe. Etnoscenologia sztuk widowiskowych, przekł. K. Bierwiaczonek, Warszawa 2012), "Pamiętnik Teatralny" 2012 z. 3-4.
  • Performans, czyli z teatrem i bez teatru (recenzja książki: M. Kocur, Teatr bez teatru. Performanse w Anglii Wschodniej u schyłku średniowiecza, Wrocław 2012), "Teatr" 2013 nr 4.
  • Książka gwieździsta [recenzja książki: T. Kornaś, Schola Teatru Węgajty. Dramat liturgiczny, Kraków 2012], "Teatr" 2013 nr 6.
  • Szkice o Hiobie (recenzja spektaklu Piotra Cieplaka "Milczenie o Hiobie", Teatr Narodowy, prem. 24 X 2013), http://teatralny.pl/recenzje/szkice-o-hiobie,86.html
  • Postkatastroficzna żegluga, (recenzja spektaklu Igi Gańcarczyk "Katastronauci", Nowy Teatr, prem. 8 XI 2013), http://teatralny.pl/recenzje/postkatastroficzna-zegluga,120.html
  • Biedny Bolesław, (recenzja spektaklu Bartosza Zaczykiewicza i Andrzeja Seweryna według "Bolesława Śmiałego" Stanisława Wyspiańskiego, Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, prem. 29 I 2014).
    http://teatralny.pl/recenzje/biedny-boleslaw,293.html
  • Nic mniej pewnego od uwodzenia, (recenzja spektaklu Katarzyny Warnke "Uwodziciel", Nowy Teatr w Warszawie, prem. 6 II 2014).
    http://teatralny.pl/recenzje/nic-mniej-pewnego-od-uwodzenia,316.html
  • Iwona, księżniczka Cimcirymci (recenzja spektaklu Agaty Dudy Gracz według "Iwony, księżniczki Burgunda" Witolda Gombrowicza, Teatr im. S. Jaracza w Łodzi, prem. 19 I 2014), "Teatr" 2014 nr 3.
    http://www.teatr-pismo.pl/po-premierze/761/iwona,_ksiezniczka_cimcirymci/
  • Mózg otwarty (recenzja spektaklu Tomasza Rodowicza "Muzg", Stowarzyszenie Teatralne Chorea w Łodzi, prem. 22 XI 2013), "Teatr" 2014 nr 3.
    http://www.teatr-pismo.pl/przeglad/756/mozg_otwarty/
  • Słodkie żale (sprawozdanie z festiwalu Gorzkie Żale 2014), http://teatralny.pl/recenzje/slodkie-zale,440.html
  • Alcest szalony (recenzja spektaklu Grzegorza Chrapkiewicza według "Mizantropa" Moliera, Teatr Dramatyczny w Warszawie - Teatr na Woli, prem. 15 II 2014), "Teatr" 2014 nr 5.
  • Między szkołą a sceną (sprawozdanie z 32. Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi), http://teatralny.pl/recenzje/miedzy-szkola-a-scena,502.html
  • Ożywcze źródła (recenzja książki: W. Szturc, Rytualne źródła teatru. Obrzęd - maska - święto, Kraków 2013), teatralny.pl/recenzje/ozywcze-zrodla,670.html 
  • Kołysanka dla lalek (recenzja spektaklu Olgi Chajdas "'Branoc, Mamo" według Marshy'ego Normana, Teatr Akademia w Warszawie, prem. 10 IV 2015), "Teatr 2015 nr 12.
  • Iliás (recenzja spektaklu Jerneja Lorenciego według "Iliady" Homera, Narodowy Teatr Dramatyczny i Teatr Miejski w Lublanie, prem. 24 I 2015, pokaz na Festiwalu Kontakt w Toruniu 26 maja 2016), "Teatr" 2016 nr 4.
  • Rozprawa o dzikich (recenzja spektaklu Tomasza Rodowicza według sztuki "Derby. Białoczerwoni" Artura Grabowskiego, Teatr Chorea w Łodzi, prem. 18 i 19 VI 2015), "Teatr" 2016 nr 10.
  • Wyplątać się z sieci (recenzja spektaklu Grzegorza Jarzyny "G.E.N.", TR Warszawa, prem. Warszawa 17 II 2017), teatralny.pl/recenzje/wyplatac-sie-z-sieci,1896.html
  • Dyplomy i laury (sprawozdanie z 35. Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi), teatralny.pl/recenzje/dyplomy-i-laury,1986.html
  • Arlekin i inni (recenzja spektaklu Tadeusza Bradeckiego według "Sługi dwóch panów" Carla Goldoniego, Teatr Dramatyczny w Warszawie, prem. 27 I 2017), "Teatr" 2017 nr 4. http://www.teatr-pismo.pl/po-premierze/1699/arlekin_i_inni/
  • Noce i dnie, pola i groby (recenzja spektaklu Seba Majewskiego według "Nocy i dni" Marii Dąbrowskiej, Teatr im. Wojciecha Bogusławskiego, prem. 8 IV 2017), "Teatr" 2017 nr 7-8.

 

wróć
Stopka adres

Instytut Sztuki Polskiej Akademii Nauk, ul. Długa 26/28, skr. poczt. 994, 00-950 Warszawa, tel. (22) 50 48 200, fax (22) 831 31 49, e-mail: sekretariatispan@gmail.com, NIP 525-000-85-48, REGON 000325794, konto w płatnościach krajowych BANK  BGK 18 1130 1017 0020 1466 5620 0001, konto dla wpłat z zagranicy BANK BGK IBAN PL 18 1130 1017 0020 1466 5620 0001 SWIFT GOSKPLPW

Polska Akademia Nauk Komitet Nauk o Sztuce PAN Europeana Connect Europeana
© 2022 Instytut Sztuki PAN
Nota Prawna Impressum
Projekt i wykonanie Kompan.pl